Opinie

Nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz co mówią o nas osoby, które zdecydowały się na wdrożenie usługi w swojej firmie. Oni są naszą najlepszą reklamą.

  • Głównym powodem wdrożenia Henrego była chęć ułatwienia pracownikom załatwiania sprawunków, które mogły odbywać się tylko w godzinach pracy. Jeśli możemy ułatwić codziennie życie naszym pracownikom poprzez benefit taki jak Henry, to dlaczegóżby nie?

    Paulina Lipińska
    People Operations Program Manager
  • Najbardziej cenimy sobie ogromną elastyczność Henry’ego. Usługa AskHenry uwalnia czas naszych pracowników dbając przy tym o ich bezpieczeństwo. Pozwala skupić się na przyjemnościach, rodzinie lub po prostu odpocząć. A zrelaksowany i spokojny pracownik to dobry pracownik.

    Aneta Maćkowiak
    HR manager
  • Henrego wyróżnia to, że jest asystentem który wspiera cały zespół, a nie tylko zarząd. To jest zasadnicza różnica, Która pokazuje nam, że cenimy czas swoich pracowników.

    Aleksandra Pszczoła
    CEO
  • Zaletą, o której warto wspomnieć, jest szybkość wdrożenia, które nie wymaga skomplikowanego procesu implementacji. Profesjonalne podejście firmy AskHenry do realizacji usług i terminowe wykonanie zleceń czyni to rozwiązanie bardzo konkurencyjnym.

    Agnieszka Laskowska-Osoba
    Dyrektor ds. Wynagrodzeń i Benefitów
  • AskHenry pomaga nam wspierać bardzo różne grupy pracownicze. Przykłady? Proszę bardzo: przychodzi z pomocą obcokrajowcom, którzy potrzebują porady lub życzliwej dłoni przy załatwieniu codziennych sprawunków, czy np. jest rozwiązaniem dla młodych rodziców, którym zawsze brakuje na coś czasu.

    Łucja Czuba-Widiantoro
    Senior HR Coordinator
  • W czasie pandemii dokumenty, sprzęt, zakupy, prezenty - wszystko mogliśmy między sobą przekazywać, właśnie dzięki Wam. Moim zdaniem to pokazało, że AskHenry może się sprawdzić nawet w firmach w pełni lub częściowo zdalnych!

    Martyna Łapaj
    Human Resources Specialist
  • Podczas gdy wiele benefitów stało się oklepanymi pomysłami, usługa AskHenry jest czymś nowym i oryginalnym. Wciąż niewiele (jeszcze) firm może się tym pochwalić. Jest propozycją, która realnie może pomóc pracownikowi, a nie wygląda fajnie jedynie “na papierze”.

    Magdalena Płaza
    Branding & Communication Manager
  • AskHenry polecam wszystkim osobom, które wolą skupić się na swoich priorytetach, bądź nie mogą w ciągu dnia roboczego wygospodarować czasu na załatwianie niektórych prywatnych spraw.

    Kalina Pasternak
    Senior HR Business Partner

W co wierzymy i dlaczego to robimy?

Wierzymy w to, że nowoczesne benefity pracownicze i usługi concierge nie powinny służyć wyłącznie poprawie warunków pracy – powinny służyć poprawie jakości życia. Dlatego to, co stoi dla nas na pierwszym miejscu i co daje nam najwięcej satysfakcji to fakt, że codziennie ułatwiamy życie, tym którzy nam zaufali. A nasi użytkownicy lubią okazywać nam jak bardzo to doceniają. To naprawdę ma znaczenie :)

 

Jak operujemy?

Jako benefit pracowniczy codziennie wspieramy pracowników najlepszych pracodawców w Polsce w ogarnianiu codzienności.

Jako usługa dla indywidualnych osób, wychodzimy naprzeciw potrzebom tych, którzy cenią swój czas oraz firm, które potrzebują wsparcia administracyjnego.

 

Henry niejedno ma imię :)

AskHenry to zgrany zespół różnych osób, które łączy wspólny mianownik – sumienność, pracowitość i nieustępliwość w poszukiwaniu rozwiązań korzystnych dla naszych klientów i użytkowników.

Mamy świadomość jak ważne jest zaufanie, jakim obdarzają nas użytkownicy, dlatego nigdy nie pozostawiamy żadnej sprawy bez rozwiązania.

Zespół

Marcin Pietras
Założyciel & Prezes zarządu
Bartosz Piecuch
Współzałożyciel
Julia Gumieniak
Asystentka miejska Białystok
Filip Witoń
Koordynator zespołu miejskiego Warszawa
Dominika Jezierska-Kisiel
Specjalistka ds. finansów
Radosław Grochowski
Asystent miejski Warszawa
Anna Dzięgielewska
Specjalistka ds. obsługi klienta
Krzysztof Sporczyk
Asystent miejski Warszawa
Klaudia Gadzina
Asystentka zdalna
Krystian Lange
Asystent miejski Wrocław
Greta Kostępska
Asystentka zdalna
Michał Kapełuś
Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Patryk Pawelczak
Koordynator zespołu miejskiego Wrocław
Gabriela Kaczmarek
Asystentka zdalna
Piotr Gybej
Asystent miejski Wrocław
Maciej Zalewski
Asystent miejski Warszawa
Aleksandra Rudnicka
Koordynatorka zespołu zdalnego
Maciej Karabin
Dyrektor ds. rozwoju biznesu
Martyna Łuciw
Asystentka zdalna
Igor Kijak
Asystent miejski Wrocław
Aleksandra Winiarz
Koordynatorka zespołu miejskiego Śląsk
Jakub Jagoda
Asystent miejski Śląsk
Dominik Gędaj
Asystent zdalny
Aleksandra Kustra
Asystentka zdalna
Konrad Kolba
Koordynator zespołu miejskiego Kraków
Jakub Bohatyrowicz
Specjalista ds. obsługi klienta
Anna Piwońska
Dyrektorka ds. operacyjnych
Dominika Harasimiuk
Asystentka zdalna
Anita Stefaniak
Młodsza specjalistka ds. HR
Hubert Jóźwiak
Asystent miejski Trójmiasto
Dorota Gibowicz
Asystentka zdalna
Jan Bartoszek
Asystent miejski Kraków
Alicja Bassek
Asystentka zdalna
Oliwia Chrapek
Specjalistka ds. obsługi klienta
Patrycja Maksymiak
Asystentka zdalna
Julia Specht
Asystentka zdalna
Nina Fokczyńska
Asystentka zdalna
Jan Graca
Dyrektor ds. sprzedaży
Karolina Zonzel
Asystentka zdalna
Sylwia Kubiszewska
Dyrektorka ds. doświadczeń i sukcesu klienta
Zuzanna Wilczyńska
Specjalistka ds. obsługi klienta
Michał Gałązka
Asystent miejski Warszawa
Weronika Antosz
Specjalistka ds. obsługi klienta
Nicole Tomanek
Dyrektorka ds. personalnych
Wirginia Iżykowska
Specjalistka ds. sukcesu klienta
Bartosz Sasimowski
Menadżer ds. projektów strategicznych
Katarzyna Onufriievych
Asystentka zarządu