Opinie

Nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz co mówią o nas osoby, które zdecydowały się na wdrożenie usługi w swojej firmie. Oni są naszą najlepszą reklamą.

  • Głównym powodem wdrożenia Henrego była chęć ułatwienia pracownikom załatwiania sprawunków, które mogły odbywać się tylko w godzinach pracy. Jeśli możemy ułatwić codziennie życie naszym pracownikom poprzez benefit taki jak Henry, to dlaczegóżby nie?

    Paulina Lipińska
    People Operations Program Manager
  • Najbardziej cenimy sobie ogromną elastyczność Henry’ego. Usługa AskHenry uwalnia czas naszych pracowników dbając przy tym o ich bezpieczeństwo. Pozwala skupić się na przyjemnościach, rodzinie lub po prostu odpocząć. A zrelaksowany i spokojny pracownik to dobry pracownik.

    Aneta Maćkowiak
    HR manager
  • Henrego wyróżnia to, że jest asystentem który wspiera cały zespół, a nie tylko zarząd. To jest zasadnicza różnica, Która pokazuje nam, że cenimy czas swoich pracowników.

    Aleksandra Pszczoła
    CEO
  • Zaletą, o której warto wspomnieć, jest szybkość wdrożenia, które nie wymaga skomplikowanego procesu implementacji. Profesjonalne podejście firmy AskHenry do realizacji usług i terminowe wykonanie zleceń czyni to rozwiązanie bardzo konkurencyjnym.

    Agnieszka Laskowska-Osoba
    Dyrektor ds. Wynagrodzeń i Benefitów
  • AskHenry pomaga nam wspierać bardzo różne grupy pracownicze. Przykłady? Proszę bardzo: przychodzi z pomocą obcokrajowcom, którzy potrzebują porady lub życzliwej dłoni przy załatwieniu codziennych sprawunków, czy np. jest rozwiązaniem dla młodych rodziców, którym zawsze brakuje na coś czasu.

    Łucja Czuba-Widiantoro
    Senior HR Coordinator
  • W czasie pandemii dokumenty, sprzęt, zakupy, prezenty - wszystko mogliśmy między sobą przekazywać, właśnie dzięki Wam. Moim zdaniem to pokazało, że AskHenry może się sprawdzić nawet w firmach w pełni lub częściowo zdalnych!

    Martyna Łapaj
    Human Resources Specialist
  • Podczas gdy wiele benefitów stało się oklepanymi pomysłami, usługa AskHenry jest czymś nowym i oryginalnym. Wciąż niewiele (jeszcze) firm może się tym pochwalić. Jest propozycją, która realnie może pomóc pracownikowi, a nie wygląda fajnie jedynie “na papierze”.

    Magdalena Płaza
    Branding & Communication Manager
  • AskHenry polecam wszystkim osobom, które wolą skupić się na swoich priorytetach, bądź nie mogą w ciągu dnia roboczego wygospodarować czasu na załatwianie niektórych prywatnych spraw.

    Kalina Pasternak
    Senior HR Business Partner

W co wierzymy i dlaczego to robimy?

Wierzymy w to, że nowoczesne benefity pracownicze i usługi concierge nie powinny służyć wyłącznie poprawie warunków pracy – powinny służyć poprawie jakości życia. Dlatego to, co stoi dla nas na pierwszym miejscu i co daje nam najwięcej satysfakcji to fakt, że codziennie ułatwiamy życie, tym którzy nam zaufali. A nasi użytkownicy lubią okazywać nam jak bardzo to doceniają. To naprawdę ma znaczenie :)

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.

Jak operujemy?

Jako benefit pracowniczy codziennie wspieramy pracowników najlepszych pracodawców w Polsce w ogarnianiu codzienności.

Jako usługa dla indywidualnych osób, wychodzimy naprzeciw potrzebom tych, którzy cenią swój czas oraz firm, które potrzebują wsparcia administracyjnego.

 

Henry niejedno ma imię :)

AskHenry to zgrany zespół różnych osób, które łączy wspólny mianownik – sumienność, pracowitość i nieustępliwość w poszukiwaniu rozwiązań korzystnych dla naszych klientów i użytkowników.

Mamy świadomość jak ważne jest zaufanie, jakim obdarzają nas użytkownicy, dlatego nigdy nie pozostawiamy żadnej sprawy bez rozwiązania.

Zarządzający

Marcin Pietras
Co-Founder i CEO
Anna Piwońska
COO
Bartosz Piecuch
Co-Founder

Sprzedaż & Marketing - Administracja

Jan Graca
Head of Sales
Kamila Ułanowska
Marketing and Communication
Sylwia Kubiszewska
Customer Experience Manager
Paulina Socha
Finance and Administration Coordinator
Helena Hintz
Junior HR and Organisation Specialist
Bartosz Sasimowski
Strategic Projects Manager
Katarzyna Młynarczyk
Board Assistant

Oni przyjmują Wasze zlecenia

Weronika Antosz
Customer Service Specialist
Anna Dzięgielewska
Customer Service Specialist
Oliwia Chrapek
Customer Service Specialist
Zuzanna Wilczyńska
Customer Service Specialist
Michał Gałązka
Customer Service Specialist

Oni załatwiają Wasze sprawy na mieście

Radosław Grochowski
Team Coordinator Warszawa
Aleksandra Winiarz
Team Coordinator Śląsk
Natalia Zielińska
City Assistant Warszawa
Jakub Jagoda
City Assistant Śląsk
Konrad Kolba
Team Coordinator Kraków
Filip Witoń
Team Coordinator Poznań
Patryk Pawelczak
Team Coordinator Wrocław
Krzysztof Sporczyk
City Assistant Warszawa
Jakub Wardzyński
City Assistant Warszawa
Paweł Wardzyński
City Assistant Warszawa
Igor Kijak
City Assistant Wrocław
Patryk Bryndza
City Assistant Kraków
Łukasz Lizut
City Assistant Białystok
Hubert Józwiak
City Assistant Trojmiasto

Oni załatwiają Wasze sprawy zdalne

Aleksandra Rudnicka
Team & online tasks coordinator
Dominika Harasimiuk
Online Assistant
Adam Woźniak
Online Assistant
Patrycja Maksymiak
Online Assistant
Wirginia Iżykowska
Online Assistant
Oliwia Zając
Online Assistant
Marta Jułkowska
Online Assistant
Arkadiusz Woźniak
Online Assistant
Alicja Bassek
Online Assistant
Dorota Gibowicz
Online Assistant
Marcin Buczak
Online Assistant
Karolina Zonzel
Online Assistant
Nina Fokczyńska
Online Assistant