RedBull, poznaj usługę AskHenry i nowe możliwości z tym związane!

Oszczędzamy czas, zdejmujemy obowiązki z barków, ratujemy awaryjne sytuacje. Na tej stronie dowiesz się jak działamy i jak wziąć udział w spotkaniu wdrożeniowym, na którym dokładnie opowiemy o usłudze i odpowiemy na Twoje pytania.

Jak przebiega spotkanie wdrożeniowe?

1. Prezentacja usługi

…czyli opowiadamy o tym jak działa usługa, jak przebiega proces realizacji, podajemy przykłady zleceń np.

  • Odbierz
  • ode mnie
  • zamówienie
  • i zwróć
  • do sklepu

2. Dopytujemy i doprecyzowujemy

W trakcie spotkania zaplanowane jest dużo czasu na pytania uczestników, chcemy mieć pewność że wszystko jest zrozumiałe. Każde pytanie jest ważne.

Czy możecie kupić mi np. 3kg worek ziemi do sadzenia kwiatów?

Tak, jasne! Nasz limit wagowy to 25kg.

3. Składasz swoje pierwsze zlecenie!

…możemy za Ciebie odbierać / wyszukać / kupić / dowieźć / zwrócić … i wiele więcej.

  • STORE

4. Oceniasz i zlecasz kolejne

Twój feedback ma dla nas znaczenie, cały czas chcemy stawać się dla Ciebie lepsi.

  • Przed narodzinami dziecka jest się tak podekscytowanym, że myśli się tylko o tym by pierwszy raz wziąć córkę na ręce. Chciałem sprawić też przyjemność dzielnej mamie. Dlatego, za radą Oli, mojej wspólniczki, postanowiłem przygotować jej pełne balonów i dekoracji powitanie w domu. Poprosiłem AskHenry o wsparcie. Wybrali, zakupili i w dniu wypisu żony ze szpitala, przywieźli dekoracje do naszego mieszkania, dzięki czemu mieszkanie wyglądało przepięknie, a ja mogłem skupić się na rodzinie. Wszystko wyszło perfekcyjnie, moja Karolina miała łzy w oczach i była zachwycona, a dekoracje towarzyszyły nam jeszcze wiele dni :)

    Maciej Mazurek
    Head of Business Development
  • Prosta wymiana piekarnika okazała się rzeczą, która pociągnęła za sobą wiele dodatkowych zadań, którymi nie miałam ani czasu ani ochoty się martwić. Dlatego o pomoc poprosiłam AskHenry! Odebrali ode mnie front, który u specjalisty przerobili tak by pasował rozmiarem do nowego sprzętu. Dzięki temu zaoszczędziłam wiele nerwów.

    Monika Szymańska
    GL Senior Team Leader LAT & Nordics
  • Sprawa wydawała się prosta, zgłoszenie do spółdzielni usterki w piwnicy. Okazało się to jednak wielomiesięczną batalią z zarządem, wykonawcami i spółdzielnią - którą AskHenry przejął ode mnie w całości! Zajęli się kontaktem, przekazywali mi informacje, dogrywali szczegóły i terminy remontu. Dzięki temu piwnica została wyremontowana, usterka naprawiona a ja zaoszczędziłem sobie wiele nerwów i ogrom czasu.

    Robert Kubiś
    Tooling Squad Lead

Co zyskujesz delegując nam swoje zadania?

Czas

Pomagamy Ci zaoszczędzić nawet 8,5h miesięcznie

Energię

Załatwiliśmy łącznie 138 285 spraw (do końca lutego 2024)

Spokój ducha

91% użytkowników AskHenry ocenia nas pozytywnie

Już nie możemy się doczekać,
aż Cię poznamy!


    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /wp-content/themes/askhenry/inc/view/content/blog-entry-tile-condensed.php on line 25

    • Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/askhenry/inc/view/content/blog-entry-tile-condensed.php on line 30
  • 24 lipca 2024
Najczęściej zadawane pytania dotyczące usług concierge

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /wp-content/themes/askhenry/inc/view/content/blog-entry-tile-condensed.php on line 25

    • Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/askhenry/inc/view/content/blog-entry-tile-condensed.php on line 30
  • 16 lipca 2024
Usługi concierge w podróży – jak mogą uczynić wyjazd bezstresowym?
    • Jak działa AskHenry
  • 9 lipca 2024
Personalizacja usług concierge – dlaczego jest ważna?
    • Jak działa AskHenry
  • 3 lipca 2024
Najczęstsze błędy w zarządzaniu czasem i jak ich uniknąć