Opinie

Nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz co mówią o nas osoby, które zdecydowały się na wdrożenie usługi w swojej firmie. Oni są naszą najlepszą reklamą.

  • Głównym powodem wdrożenia Henrego była chęć ułatwienia pracownikom załatwiania sprawunków, które mogły odbywać się tylko w godzinach pracy. Jeśli możemy ułatwić codziennie życie naszym pracownikom poprzez benefit taki jak Henry, to dlaczegóżby nie?

    Paulina Lipińska
    People Operations Program Manager
  • Najbardziej cenimy sobie ogromną elastyczność Henry’ego. Usługa AskHenry uwalnia czas naszych pracowników dbając przy tym o ich bezpieczeństwo. Pozwala skupić się na przyjemnościach, rodzinie lub po prostu odpocząć. A zrelaksowany i spokojny pracownik to dobry pracownik.

    Aneta Maćkowiak
    HR manager
  • Henrego wyróżnia to, że jest asystentem który wspiera cały zespół, a nie tylko zarząd. To jest zasadnicza różnica, Która pokazuje nam, że cenimy czas swoich pracowników.

    Aleksandra Pszczoła
    CEO
  • Zaletą, o której warto wspomnieć, jest szybkość wdrożenia, które nie wymaga skomplikowanego procesu implementacji. Profesjonalne podejście firmy AskHenry do realizacji usług i terminowe wykonanie zleceń czyni to rozwiązanie bardzo konkurencyjnym.

    Agnieszka Laskowska-Osoba
    Dyrektor ds. Wynagrodzeń i Benefitów
  • AskHenry pomaga nam wspierać bardzo różne grupy pracownicze. Przykłady? Proszę bardzo: przychodzi z pomocą obcokrajowcom, którzy potrzebują porady lub życzliwej dłoni przy załatwieniu codziennych sprawunków, czy np. jest rozwiązaniem dla młodych rodziców, którym zawsze brakuje na coś czasu.

    Łucja Czuba-Widiantoro
    Senior HR Coordinator
  • W czasie pandemii dokumenty, sprzęt, zakupy, prezenty - wszystko mogliśmy między sobą przekazywać, właśnie dzięki Wam. Moim zdaniem to pokazało, że AskHenry może się sprawdzić nawet w firmach w pełni lub częściowo zdalnych!

    Martyna Łapaj
    Human Resources Specialist
  • Podczas gdy wiele benefitów stało się oklepanymi pomysłami, usługa AskHenry jest czymś nowym i oryginalnym. Wciąż niewiele (jeszcze) firm może się tym pochwalić. Jest propozycją, która realnie może pomóc pracownikowi, a nie wygląda fajnie jedynie “na papierze”.

    Magdalena Płaza
    Branding & Communication Manager
  • AskHenry polecam wszystkim osobom, które wolą skupić się na swoich priorytetach, bądź nie mogą w ciągu dnia roboczego wygospodarować czasu na załatwianie niektórych prywatnych spraw.

    Kalina Pasternak
    Senior HR Business Partner

Dlaczego warto wybrać nas?

Wybierając naszą firmę, stawiasz na profesjonalne podejście i indywidualną troskę o Twoje potrzeby. Nasz zespół to ludzie z pasją, którzy doskonale rozumieją, jak ważne jest wsparcie w codziennych wyzwaniach. Dzięki bogatemu doświadczeniu w świadczeniu usług concierge, potrafimy znaleźć najlepsze rozwiązania nawet w najbardziej wymagających sytuacjach. Jesteśmy tu, by służyć pomocą, dzielić się wiedzą i zapewniać komfort, na jaki zasługujesz. Zaufaj nam, a przekonasz się, jak wiele może zmienić profesjonalny osobisty asystent w Twoim życiu.

Jak operujemy? Indywidualne podejście do klienta

Jako benefit pracowniczy codziennie wspieramy pracowników najlepszych pracodawców w Polsce w ogarnianiu codzienności, zarówno w firmie, jak i poza nią. Nasze usługi są dostępne zarówno dla firm, jak i osób prywatnych, zapewniając wsparcie w realizacji różnorodnych zadań i obowiązków.

Jako usługa dla indywidualnych osób, wychodzimy naprzeciw potrzebom tych, którzy cenią swój czas, a także firm, które potrzebują wsparcia administracyjnego. Concierge w firmie wspiera pracowników w codziennych obowiązkach i zadaniach, odciążając ich w organizacji życia zawodowego i prywatnego.

Henry niejedno ma imię :)

AskHenry to zgrany zespół różnych osób, które łączy wspólny mianownik – sumienność, pracowitość i nieustępliwość w poszukiwaniu rozwiązań korzystnych dla naszych klientów i użytkowników. Oferujemy szeroką organizację i planowanie zadań, które są do dyspozycji klientów, zapewniając indywidualne podejście, troskę o detale oraz wsparcie dla bliskich naszych klientów.

Mamy świadomość jak ważne jest zaufanie, jakim obdarzają nas użytkownicy, dlatego nigdy nie pozostawiamy żadnej sprawy bez rozwiązania.

Zespół

Marcin Pietras
CEO & Co-Founder
Bartosz Piecuch
Co-Founder
Dominika Jezierska-Kisiel
Specjalistka ds. finansów
Krzysztof Sporczyk
Asystent miejski Warszawa
Patryk Pawelczak
Koordynator zespołów miejskich Wrocław, Łódź
Klaudia Ejsmont
Asystentka zdalna
Piotr Gybej
Asystent miejski Wrocław
Jakub Barański
Asystent miejski Poznań
Rafał Domański
Asystent miejski Warszawa
Igor Kijak
Asystent miejski Wrocław
Konrad Kolba
Koordynator zespołów miejskich Kraków, Śląsk, Trójmiasto
Anita Stefaniak
Specjalistka ds. HR
Jan Bartoszek
Asystent miejski Kraków
Alicja Bassek
Starsza Asystentka zdalna
Mateusz Górka
Specjalista ds. logistyki
Julia Specht
Asystentka zdalna
Nina Fokczyńska
Executive Assistant
Bartosz Sasimowski
Head of Operational Exellence