Na pytania odpowiada
-
Kalina Pasternak
🟡 Co sprawiło, że zdecydowałaś się na wdrożenie AskHenry?
Przejście na zdalny tryb pracy spowodował, że nasi pracownicy zmienili także styl życia. Gdy wcześniej jeździliśmy do biura, dużo zadań typu zakupy lub wizyty na poczcie, załatwialiśmy „po drodze”. Teraz praca z domu powoduje, że „po drodze” już nie jest. Ciężko nam podjąć decyzję o zakupach w dużym sklepie, zwłaszcza w niedawnej sytuacji zagrożenia pandemicznego.
Dodatkowo, zaczęliśmy zatrudniać pracowników z całej Polski i chcieliśmy móc zaproponować wsparcie także tym osobom. AskHenry oferuje nie tylko usługę w większych miastach, ale także wsparcie w zadaniach online, co też pomaga zaoszczędzić czas.
🟡 Jak przebiegło wdrożenie?
Wdrożenie AskHenry do firmy przebiegło błyskawicznie. Po pierwszych rozmowach na temat zakresu usługi i zasad działania, umówiliśmy plan działania.
AskHenry stworzył specjalną stronę startową dla pracowników Objectivity, przygotowaliśmy komunikację email, a także dwie sesje informacyjne przeprowadzone online.
W trakcie sesji przedstawiciele AskHenry opowiadali dokładnie o usłudze, a także odpowiadali na wszystkie pytania pracowników. Z pytań, które pojawiały się najczęściej, powstał dokument FAQ, dostępny zarówno na stronie AskHenry, jak i wysłany do pracowników firmy.
Wdrożenie oznacza także przypominanie o usłudze parę miesięcy po rozpoczęciu współpracy. Z tego powodu zorganizowaliśmy dodatkowe sesje dla pracowników pół roku po wdrożeniu usługi, akurat w grudniu, gdy dużo osób po raz pierwszy postanawia skorzystać z usługi w związku ze zbliżającymi się świętami.
🟡Jaką widzisz największą wartość dla Pracowników?
Na podstawie informacji, które do nas docierają wynika, że pracownicy dzięki usłudze oszczędzają czas na zadaniach potrzebnych, lecz mniej ważnych, i przeznaczają go na priorytety.
Zamiast stać w kolejce bądź spędzać godziny na wyszukiwaniu czegoś w Internecie, mogą skupić się na tym, co dla nich ważniejsze.
Dodatkowo, korzystając ze zleceń miejskich, pracownicy oszczędzają koszty podróży.
🟡 Komu polecasz AskHenry?
AskHenry polecam wszystkim osobom, które wolą skupić się na swoich priorytetach bądź nie mogą w ciągu dnia roboczego wygospodarować czasu na załatwianie niektórych prywatnych spraw.
Jest to na pewno świetna usługa dla pracowników firm, które zdecydowały się przejść na hybrydowy lub całkowicie zdalny tryb pracy. Ale prawda jest taka, że większość z nas na myśl o wizycie na poczcie nie skacze z radości, co powoduje, że AskHenry jest dobrą usługą dla wszystkich.