Na pytania odpowiada
-
Martyna Łapaj
🟡 Co wpłynęło na decyzję o wdrożeniu usług AskHenry w Waszej organizacji?
Mamy bardzo młody zespół i sami jesteśmy młodą, małą organizacją. Wiele „klasycznych benefitów” nie sprawdziłoby się u nas w firmie.
Po rozmowie z wami wiedzieliśmy, że jest to coś pomysłowego, innowacyjnego i faktycznie pomoże naszym pracownikom, którzy mają mnóstwo pracy… Lub po prostu wolą spędzać swój wolny czas na wspólnych integracjach a nie w kolejkach na poczcie!
🟡 Jaką największą wartość widzisz z wdrożenia AskHenry?
Każda nowa osoba w zespole bardzo pozytywnie reaguje na waszą usługę. Czuję, że oferuję zespołowi wartościowy, praktyczny benefit i daje mi to dużo satysfakcji.
Dodatkowo AskHenry pozwala mi w logistycznej organizacji nietypowych działań integracyjnych, szczególnie w czasie kwarantanny! Zorganizowaliśmy wymianę własnoręcznie stworzonych prezentów i dzięki wam wszystkie trafiły pod wskazane adresy.
🟡 Czy uważasz, że AskHenry jest dobrą inwestycją w dobrostan pracowników?
Jak najbardziej! Nie każdy chodzi regularnie na siłownie, nie każdy czuje potrzebę korzystanie z prywatnej opieki medycznej… Ale każdemu zdarza się nie mieć na coś czasu. A to oferuje AskHenry.
🟡 Jakie korzyści widzicie z wdrożenia AskHenry?
Często spełniacie funkcję firmowego auta, którego nie posiadamy. (…) Koszt usługi nie jest przytłaczający i jest dostępny nawet dla małej firmy. Co więcej, jest to benefit dla firmy, ale ludzie korzystają z niego indywidualnie i dzięki temu czują się bezpośrednio docenieni.
🟡 Co skłoniło Was do przedłużenia współpracy po zakończonym pilotażu?
AskHenry się sprawdził – ludzie widzą, że jesteście praktycznym rozwiązaniem. Jeden z członków zespołu powiedział „Mógłbym już nigdy nie wychodzić z biura, rzeczy dzieją się same”.
🟡 Jak bardzo zmieniło się Wasze postrzeganie usługi AskHenry w okresie pandemii? Co w tym czasie AskHenry wniósł do organizacji?
Bardzo na plus! AskHenry pomógł nam z onboardingiem i offboardingiem pracowników. Dokumenty, sprzęt, zakupy, prezenty – wszystko mogliśmy między sobą przekazywać, właśnie dzięki Wam. Moim zdaniem to pokazało, że AskHenry może się sprawdzić nawet w firmach w pełni lub częściowo zdalnych!