Na pytania odpowiada
-
Paulina Kolondra
🟡 Jaką wartość dodaną z wdrożenia, widzicie jako HR?
Przede wszystkim jest to usługa i benefit, który na chwilę obecną odróżnia nas od tego co oferuje nasza konkurencja na rynku pracy. Ponadto, AskHenry ułatwia życie naszym pracownikom, dzięki czemu mogą się oni poświęcić pracy i być bardziej wypoczęci.
🟡 Czy uważasz, że AskHenry jest dobrą inwestycją w dobrostan pracowników?
Zdecydowanie tak. Dzięki tej usłudze dajemy pracownikom to, co teraz jest najcenniejsze, czyli czas.
🟡 Co najbardziej Ci się podoba w usłudze AskHenry?
Elastyczność świadczonych usług, czyli dopasowanie do potrzeb klienta. Idealnym przykładem jest tutaj sytuacja związana z Covid-19.
🟡 Jak zmieniło się postrzeganie usługi w okresie pandemii? Co w tym czasie AskHenry wniósł do Twojej organizacji?
Doceniamy elastyczność i pomoc Henrego. W momencie kiedy robienie zakupów spożywczych było bardzo utrudnione, my mieliśmy zakupy dowożone do domu na drugi dzień. Dzięki temu nasi pracownicy mogli się spokojnie skupić na wykonywaniu pracy z domu, a my nie zauważyliśmy żadnego spadku ich efektywności.