Na pytania odpowiada
-
Marzena Jaworska
🟡 Co sprawiło, że zdecydowałaś się na wdrożenie
AskHenry?
Uważam, że to fantastyczne rozwiązanie i przyznam, że pierwsza myśl wdrożenia miała po prostu zapewnić mi samej oszczędność czasu przy wykonywaniu czynności, na jakie tego czasu nie muszę poświęcać.
Kolejno zrozumiałam, że moi pracownicy mają podobne problemy i to co, robi AskHenry, zdejmie z nich część obowiązków i nie ukrywajmy… pozwoli skupić się na właściwej pracy :)
Początkowo miały to być małe zadania, poczta, zakupy, coś zawieźć, coś odebrać, ale AskHenry robi po prostu wszystko.
🟡 Jak przebiegło wdrożenie?
Wdrożenie przebiegło bardzo sprawnie. Spotkanie wyjaśniające zasady, materiały. Wszystko jasne i czytelne.
🟡Jaką widzisz największą wartość dla Pracowników?
Mają czas pracować i mają wolną głowę. Ale tutaj muszę podać przykład:
Jeden z pracowników niedawno przeprowadzał się. Spotkałam go martwiącego się jak to wszystko zorganizuje. Nie skupiał się tym samym na pracy, gdyż wizja przeprowadzki zabierała całą jego uwagę. Powiedziałam: Słuchaj, a dlaczego nie zlecisz tego Henremu?! Faktycznie! – odpowiedział.
Jeden mail do Henrego i cała organizacja jak i przeprowadzka została przygotowana!
Nie wspomnę o drobnych codziennych zadaniach, jak poczta, dokumenty, odbiory itp. Pracownicy wiedzą, że w swojej pracy, mogą część rzeczy, która nie wymaga ich zaangażowania, przekazać Henremu, a dodatkowo cieszą się, że mogą również wykorzystywać usługę do prywatnych zleceń. Pranie, serwis roweru, zakup żarówek, znalezienie miejsca na wakacje, biletów lotniczych. Wszystko to, co i tak robiliby w godzinach pracy :)
🟡 Komu polecasz AskHenry?
Absolutnie każdemu kto ceni swój czas, lifebalance i chce się skupić na tym co jest dla niego ważne.