Wdrożenie w ROCKWOOL!

ROCKWOOL Global Business Service Center (RGBS) jest centrum kompetencyjnym w grupie ROCKWOOL i zajmuje się świadczeniem usług z zakresu księgowości, finansów i IT.

  • Lokalizacja
    Poznań
  • Liczba pracowników
    200-500

Na pytania odpowiada

  • Aneta Maćkowiak
    HR Manager
  • Joanna Kaźmierczak
    Office Coordinator
🟡 Co przekonało Was do wdrożenia usług AskHenry w swojej organizacji?

Jest to oryginalny benefit, który idealnie wpisuje się w naszą politykę dbania o pracownika oraz szeroko pojęty wellbeing.


🟡 Co skłoniło Was do przedłużenia współpracy po zakończonym pilotażu?

Przede wszystkim pozytywny feedback od pracowników, którzy bardzo sobie cenią ten benefit. Początkowo pracownicy „próbowali” Henry’ego i zlecali mu bardzo trudne zadania, które Henry ku ich zdziwieniu wykonywał. Po 3 miesiącach Henry zaoszczędził nam 845h więc decyzja była oczywista.


🟡 Jakie korzyści widzicie z wdrożenia AskHenry?

Przede wszystkim zaoszczędzony czas i zadowolenie pracowników, czego w żaden inny sposób nie jesteśmy w stanie kupić.

Inwestowanie w dobrostan pracownika jest bardzo ważną rolą każdego pracodawcy. Dzięki powiększaniu pakietu benefitów w naszej firmie, w tym usługi AskHenry pokazujemy, że nam na nich zależy.


🟡 Co najbardziej podoba Wam się w usłudze AskHenry?

Najbardziej cenimy sobie ogromną elastyczność Henry’ego. Usługa AskHenry uwalnia czas naszych pracowników dbając przy tym o ich bezpieczeństwo.

Pozwala skupić się na przyjemnościach, rodzinie lub po prostu odpocząć. A zrelaksowany i spokojny pracownik to dobry pracownik. Henry udowodnił to również w trudnym czasie pandemii, gdzie dostosował swoją usługę i obsługiwał pracowników pod ich prywatnymi adresami, tak żeby oni mogli bezpiecznie przebywać w domu.


🟡 Co daje Ci AskHenry w codziennym życiu?

Usługa AskHenry spowodowała, że zaległe sprawy takie jak naprawa zegarka, zerwany łańcuszek czy podbicie ulubionych butów u szewca zostały zorganizowane od ręki. Gdyby nie Henryk pewnie do dzisiaj leżałyby nie naprawione.


🟡 Jak zmieniło się Wasze postrzeganie usługi w okresie pandemii? Co w tym czasie AskHenry wniósł do Waszej organizacji?

Podczas Pandemii AskHenry wykazał ogromną elastyczność i szybko dostosował swój model pracy do nowych warunków. W czasie kiedy każdy bał się wyjść z domu i narazić na zakażenie, Henry dostarczał zamówione przesyłki pod indywidualny adres pracownika dbając o jego bezpieczeństwo. Zdarzało się, że pojechał do biura i przywiózł pracownikowi monitor czy krzesło. Takie wsparcie zostało bardzo dobrze odebrane przez pracowników.

Pomogłem ROCKWOOL w znalezieniu
czasu ich pracownikom
- mogę pomóc i Tobie.

Chcesz poznać więcej szczegółów na temat usługi AskHenry? Zastanawiasz się w jaki sposób możesz wdrożyć benefit w swojej organizacji? Wypełnij formularz kontaktowy. Oddzwonimy i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.