Dla pracodawców

Kim jesteśmy?

AskHenry to benefit, który odpowiada na realne potrzeby Twoich pracowników. W dzisiejszym zabieganym świecie, nawet zarabiając spore pieniądze pracownicy często nie czują się szczęśliwi. Powodem jest przeciążenie – brak wolnego czasu, który mogliby przeznaczyć np. na spotkania z rodziną i przyjaciółmi, rozwijanie hobby czy zwyczajnie „ładowanie akumulatorów”. W AskHenry rozumiemy to… i potrafimy to zmienić.


 Jak działamy?

AskHenry to osobisty asystent Twoich pracowników – od stażystów do prezesa. Model działania jest prosty – firmę obsługują dedykowani asystenci, którzy w godzinach pracy wykonują za pracowników ich prywatne zadania. Henry codziennie odwiedza Twoje biuro oraz jest dostępny w różnych kanałach komunikacji (telefon, aplikacja, e-mail, Messenger).

Nie jest anonimowy – dzięki osobistej relacji pracownicy nie wstydzą się prosić o pomoc. Załatwianie codziennych spraw to jego specjalność. AskHenry to benefit, za który pracodawca płaci w sposób abonamentowy. Dodatkowe koszty zlecanych zadań (rachunek z pralni, ze sklepu, kwiaciarni) pokrywa pracownik. My dbamy o całą resztę – najwyższą jakość usług w przystępnej cenie.


Co zyskujesz?

Budowanie marki pracodawcy

Oferując tak innowacyjny benefit budujesz markę swojej firmy i wyróżniasz się na rynku pracodawców.

Unikalny benefit

AskHenry pomoże Twojej firmie przyciągnąć największe talenty oraz zatrzymać obecnych pracowników.

Lepsza jakość życia pracowników

W AskHenry wierzymy, że wypoczęty pracownik to lepszy pracownik. Odciążymy Twoich ludzi od najbardziej irytujących codziennych zadań i sprawimy, że poczują się wyjątkowo.

Oszczędność czasu i pieniędzy

Oszczędzimy czas Twoich pracowników. Dzięki AskHenry będą mogli skupić się na obowiązkach zawodowych. Zwiększona efektywność pracowników to zwiększone zyski Twojej firmy.


Nasi klienci


Zgłoś swoją firmę do testów


Henry Sp. z o.o.
ul. Hoża 86/410
00-682 Warszawa
NIP: 5213699794

 

Biuro:
PGE Narodowy Business Link
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa